vp

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av V.P - 4 mars 2011 23:18

Tjenare.

Nu ska jag gå och lägga mig för är trött .

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra.

Jag får se imorgon och ja skriver det här på bloggen .

  

Så ful jag är, Det är från kiviksmarknad, HAHAHA Playboy kaninen Elr vad det heter


Sov Så sött alla .

Pussheeeeej !



Av V.P - 4 mars 2011 20:35

Hejsan :)

Imorgon Fyller lilla söta VIlmis år <3

Jag tycker ni ska gratta den här underbara personen !!!!

Grattis Lilla V.SSSSS i förskott

Just nu lyssnar jag på

just the way you are - Bruno mars .

När jag lyssnar på den här låten så tänker jag på Lydia <3

Jag skulle ju spela en match på söndag men nu fråga min tränare om jag ville spela en match till men ska bara kanske spela

Idag i skolan på klubben spela jag,Frida,Agge och sofia med andra ord.
jag var med Agge och vi vann.

  

Till Vilma som fyller 12 imorgon

  Ritar bilder till Lydia för jag är Snäll och det är kul   Min lill söta Lydia på bilden .     

OMG! Lydia du har inga Händer D: och när blev du Fjortis :(((


Jag tycker jag är duktig på att rita .

UNdra om det är big brother idag .

om det är ska jag kolla på det.

men nu ska jag kolla lite TV.


Pussheeeej
Ps Lydia kommernter gärna mina bilder till dig Ds


Av V.P - 4 mars 2011 19:53


Så var den först

Sen blev den så här .....


Två i min klass sjöng den .

Hade tråkigt så ladda upp dom .


Pussheeeej

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards