vp

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av V.P - 21 mars 2011 22:22

Tjenare !

Idag så har jag varit i skolan ,klubben och ihallen !
Sen stack jag , Agnes och sofijha (sofia) jag kallar henne sofijha hem till Agnes ^^

Vi prata och satt lite vid datan .

Agnes spela också lite fiol !

Sen drAck vi varm choklad sen var sofijha tvungen att sticka hem :(

Då åt jag och Agnes varsin mini paj :3

Sen var jag hos Agnes till ungefär halv åtta , sen stack jag hem och åt sen plugga på NO provet ...

Just nu bloggar jag från Luddes data, för den datorn jag bruka använda har det hänt nåt med IGEN -.-
samma sak som förra gången !

Hoppas pappa fixar den igeen.

  Är det här IPHONE 5 ? :D

Godnatt nu ska jag sova !
Sovgott.
Pussheeeej

Av V.P - 21 mars 2011 07:49

Godmorgon!

Har precis fixat mig och ska strax åka till skoolan!

Idag vet jag inte om jag ska vara med en kompis eller inte göra nånting .

Vi får se ;)

På lördag ska vår familj passa vår minsta kusin Melvin <3

han är ett år och några månader !

   Hahah , ja det blev en liten bild ;)

Pussheeej

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards