vp

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av V.P - 9 mars 2011 21:26

Hejsan :)
Nu kollar jag på fotboll.

Tottenhamn - Milan .

Det är väl helt okej och kolla på !

Har pluggat Precis och ska plugga lite till strax.

  

HHAHA, en liten bild från milano .

Nu ska jag duscha !

Pussheeeej

Godnatt !
Sov Gött

Av V.P - 9 mars 2011 19:23

Hejsan

Idag så var jag med Lydia,Nikki och diSa !

Vi gjorde lite olika.

Vi hade kul!

Kom hem precis från henne !

jag gick hem själv.

Det var läskigt !!
Jag trodde det var nån som fotade mig :(

för man hörde ett sånt klick ljud.

Så jag blev rädd.

nu ska jag nog plugga lite :(

sen äta.

Jag tyckte den här bilden var gullig , Lydia och Nikkii !

Nej men Lydia , Vad söt du är !


Pussheeeeeej !    

Av V.P - 9 mars 2011 16:06

Hej!

  

LYDIA gästbloggar :)

Hejdå!

Av V.P - 9 mars 2011 07:16

Tjenixen.

PÅ LÖRDAG ÄR DET GAME OVER HOS NIKKI <3

Det ska bli kul!

Hoppas alla kan !

strax så ska jag gå och fixa mig och äta frukost .

sen sticker jag till skolan , Vi har mat & bak <3

Jag tror vi skulle baka nåt med semlor.

MuMs !

Men först vill jag säga förlåt till Lydia ..!

Men nu måste jag gå .

  

Blir en fin bild

Pussheeej


Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards