vp

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av V.P - 28 mars 2011 22:15

Hejsan !

Har precis druckit blåbärs soppa !

Mumss <3

På onsdag är det studiedag ! :D

Idag efter skolan stack jag hem och hämta pengar och min cykel sen så cyklade jag och Nelly till stan ! <3

Det kommer bilder när jag är hos henne nästa gång för han inte ladda upp bilderna D:

Det var kul Idag !

sen stack vi hem till henne sen stack jag hem och kolla lite TV sen duschade jag !

Kolla runt lite på Youtube så hitta jag det här:

Hon blev glad !

Fast många har nog redan sett det här klippet !

Tänk att få träffa han <3

Nu måste jag sova.

Det är en ny dag imorgon .

Pussheeeej


Av V.P - 28 mars 2011 06:53

Godmorgon!

igår på filmen.

Jag grät aldrig men jag var nära ;)

Jag och mamma kunde inte gå på justin bieber konsert för det låg långt i från köpenhamn -.-

Om det kanske hade varit i köpenhamn så hade det nog gått !

Skulle gärna vilja se han !!!!!!!!! <3

men nu ska jag fixa mig lite och så.

Ut med tungan :P

Pussheej


Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards