vp

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av V.P - 7 mars 2011 22:15

Tog lite bilder med datan !

 Jag gillar väl  många <3

Se glad ut, Vilma !

HAHA, ser lite konstig ut.... !  PEACE 

Godnatt !
Pussheeeeej 

Av V.P - 7 mars 2011 21:49

FRÅGESTUND!
Fråga vad du vill! 

Om jag får nån fråga så kommer jag lägga upp det här på bloggen !

Så Börja Fråga Nu <3

Blir glad om ni frågar !

Pussheeeej

Av V.P - 7 mars 2011 20:36

Hejsan.

Idag så var jag ju på stan och då köpte jag lite saker !

Converse

ett armband

två armband som jag och mamma delar på

ett par glasögon örhängen

Det var nog allt .

Fast jag köpte en chai latte också .

sen åkte jag hem och åt .
sen börja jag må illa och få liteont i huvudet så jag gick och vilade.

Nu mår jag lite bättre.

mår fortfarande lite illa.

jag valde mellan två färger på conversen.

ljusblå/turkos elr citrongula.

och det blev dom ljusblåa !
ska köpa dom citrongula en annan gång  <3

Vi hade studiedag idag !

Armbanden

Converse<3

Örhängen.

Armbandet,  peace

  

Saker till armbandet, tärning,radio,mobil och en rosa sak.


Pussheeeej.

Av V.P - 7 mars 2011 14:26

Hejsan.

Hade besökrekord i går

HeHeHeHe...

Men nu ska jag till stan .

sen kanske till shock i malmö .

Om jag har köpt nåt så skriver jag det men nu måste jag gå

  

en liten bild på Linus .


Pussheeeej


Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards