vp

Alla inlägg under januari 2011

Av V.P - 31 januari 2011 21:14

   Tjenare ;)
nu kollar jag på spårlöst ;)
pappa och Ludde är fortfarande på gymet :)

ska strax sova .

Har sjukt ont i magen D:
Var mitt videoinlägg bra ?
hihiih ;)

+ prata jag konstigt :S ?

jag har gjort lite matte också ( vi har prov på fredag -.- )

som jag sa i video inlägget så ska jag kanske på disco på fredag me Ebba och Bella :D


 Bild från bion :D

  Chai latte ;D


Godnatt   

sov gött

Pussheeeej ^^



Av V.P - 31 januari 2011 20:00

Hejsan ;)
strax så ska pappa och Ludde gå till gymet .
så ska vara hemma själv ;)

Jag ska kolla familjen annorlunda nu

sen ska jag sova ;D 

   svampbob

Pussheeeeeej ;)


Av V.P - 31 januari 2011 17:27




 

HAAHHAH <3
 

Av V.P - 31 januari 2011 17:00

Hejsan :D

     

FRÅGA VAD DU VILL !


Pussheeej

Av V.P - 31 januari 2011 16:08

 

Chacha :)

Idag sluta vi tio i två:))

På fredag ska vi sluta tidigt för vi va på lilla vm och vi kom hem vid halv fem - fem ;)
ska nog videoblogga nu :S
Den kommer nog bli sämst....

Jag pratar konstigt . . . . 

Imorgon så ska jag kanske stanna en liten stund på skolan och göra en sak med några kompisar typ  Bella , Ebba , Nelly och jag + kanske några killar + kanske några till :)

men det är bara om dom fortfarande vill :D:D:D:D:D::D

HOPPAS EN SAK <3

 Nikkiz tröja :DD 

  Jag och Lydia

 Cool jag e ;) 

 

Pussheeeeeej

 

Av V.P - 31 januari 2011 07:32

Godmorgon :)
ska snart till skolan ( vid åtta )
idag slutar vi 10 i 2 ;DDDD

sen efter får jag nog gå hem för Klubben är typ stängd ;););)););;));););););););)))))

   :D


Pussheeeej  <3



Av V.P - 30 januari 2011 21:46

Tjenare Har duschat precis ;) Nu ska jag sova ! Jag tycker ni ska kommenter bättre :D Jag har haft en superRolig dag igår o idag <3 Godnatt Sov gott :) Pussheeeeej

Av V.P - 30 januari 2011 19:20

Hejsan ;)
Jag han inte blogga igår för jag var Hos Lydia me Nikki , VS och disa <3

SKITKUL ;DD
Vi kolla på en video vi hade gjort vi skratta så vi nästan grät :D
AHAHHAHAHHA

Jag tog me kameran och det blev över  200 bilder ;)

kanske lite mindre

sen vid ett så gick jag och Lydia till stan :)

vi såg narnia i 3D :DDDD
Jag var nära på att somna :)
HAHA

fast den var bra

www.nicoleeunderbar.devote.se    NIKKI
www.mankwu.devote.devote.se     LYDIA

nu är jag trött och ha ont i huvudet D:
Jag har en ny pjamas ;)))

(kanske inte orkar ladda upp alla idag )

Här kommer bilderna från igår :

  3D :D

Nikki har skills :DDD 

 GODIS :D 

 Jag och Lydia ;)

 Så fina dom är <3    

 Pärlan and Lydia 

  Lydia vad skrämmer du :)

   Hoppa  :)

  3D glasögon 

 Några dagar sen

Kommer nog lite bilder imorgon :D

Spola fram till 19.22 så kommer Lugi :)
när min storebror  är med + många fler ;)

han har röd tröja på sig :)


http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/tv4nyheterna?title=tv4nyheterna_19_00&videoid=1207740

Pussheeej ;)


http://nellieberntsson.blogg.se/ 



Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards