vp

Alla inlägg under april 2011

Av V.P - 30 april 2011 23:01

Nu ska jag sova i en soffa ;D

Ni kommer få bilder på sakerna imorgon som jag vann ;)

jag skrev det i ett annat inlägg också ! <3

Så ni vet det redan ;)
HHIIIHIHIHI

Godnatt & sov så sött !

 


Av V.P - 30 april 2011 21:32

Vilken profilbild ska jag ha på Facebook ?
Kommentera och säg vilken ni tycker !

1 , 2 eller 3 .




      

Av V.P - 30 april 2011 21:04

Tjena !
Nu så är jag hos  min mormor och morfar !

Det var skitnajs på tivolit me Nikki , disa och Lydia ;)
Vi åkte karusseller och vann lite saker :D

Jag vann en röd boll , usa hammare ( en liten ) och en rosa hat <3

Kommer bilder imorgon när jag e hemma !

När vi åkte för andre gången så åkte jag med Lydia och vi skratta för direkt när den starta så börja nikki och disa skrika :)

aww!

det var superkul idag !
hade inte med min kamera ( för ville inte att den skulle bli stulen ) ska få bilder från lydia och nikki sen <3

elr kopierar jag från deras bloggar ;)

sen på tivolit så var det en som hade en bild på rebecca black  på hans huvud

HAHHHAHA

 

     

NANNANANN !

 


Av V.P - 30 april 2011 12:24

Nu så kollar jag lite på det här :

 




Av V.P - 30 april 2011 10:04

Tjena !
 Min dag ser ut så här:
Kl 3 så träffar jag Lydia , Nikki och disa vid mejeriet sen sticker vi till stan och äter på

mc donald´s

jag chansar att det stavas så ;)
Sen tivolit me dom ! <3

Najs !

sen så sticker vi hem , jag ska typ sova hos min mormor och morfar.

får inte vara hemma -.-

min brosa har fest !

YEEEEY <3

 

Av V.P - 29 april 2011 23:38

ska sova aldeles strax !

är skit trött !

Ludde och hans kompisar ska typ raka deras kompis :0

<3

 

Av V.P - 29 april 2011 23:12

Chattar me Lydia och ssofia nu

LÄNGTAR TILLS IMORGON  OCH TILLS GIRLS CAMP

JAG LER !

 

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards