vp

Alla inlägg den 8 april 2011

Av V.P - 8 april 2011 23:44

Det gick inte att ladda upp bilderna på Nelly och mig så för ladda upp dom fina bilder någon annan gång !

Nu ska jag kolla Lydias och nikkis bloggar och såvidare !

Girls camp = Man Längtar :*

Det verkar superkul!

PEACE !

   HELLO!

Läsa  = NU !

Godnatt !

Sov så gött allihop.

    

Av V.P - 8 april 2011 23:14

Hejsan !

Kom hem för ungefär 45 minuter sen .

Har duschat och mamma har gjort inbakade flätor på mig :)

Hehehe tog en bild från google... var för mörkt och svårt att fota med webbkamera !

Ska läsa i kanske några minuter sen släcka och sova.

Ska upp kl. 9.05 imorgon!
Har satt alarm på min mobil då ! ;)

SMile !

Godnatt.

 

Av V.P - 8 april 2011 20:44

Helllooo!
glömde säga att jag har anmält mig till girls camp .

Pappa gjorde det åt mig vid 8 på morgonen ;))))))))

BRA !

SÅG SNYGG!

SÅN SNYGGING
      

Av V.P - 8 april 2011 20:37

Tjenare !

Gjorde en videoblogg men nu funkar det inte att ladda upp den :(

Just nu är jag hos Nelly <3

Vi har gjort lite olika. 

Fotat lite.

Vet inte riktigt när jag ska hem.

Blir nog inte så sent.

CUP IMORGON :D
Kul !

jag Fota lite bilder med Photo Booth  ;))))

Plata mitt hår precis !

Snyggt .

Nu ska jag kolla lite på TV me Nelly <3

         

MINA FINA BILDER <3

 

Av V.P - 8 april 2011 07:15

Hello Hello!

Vakna vid 10 i 7 !

Nu kollar jag på BB och är trött ..

Ska strax äta frukost.

Idag är det fredag !

Veckan går snabbt !

En gammal bild (förra året typ)

GRATTIS BELLA I EFTERSKOTT ! :D

   

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards