vp

Alla inlägg den 7 april 2011

Av V.P - 7 april 2011 23:01

HEJSAN !

Har suttit upp i en timme för en j*vla NO läxa -.- -.- -.- !

Sjukttrött !

VILL VERKLIGEN MED TILL TEEN CAMP !

Fick ett sms från Lydia för några timmar sen som var supergulligt

Såhär stog det:

Vp du får också komma till teen camp

Jag skulle känna mig mycket tryggare och Vi kan trösta varandra

aww ! (L)

Tjatat mycket på pappa att han ska anmäla mig ikväll. med han vill bara veta vad det är elr nåt sånt -.- -.-

VP (L) Lydia !

Godnatt.

Sov så sött.

 

Ps. Håll tummarna för mig att jag får anmäla mig Ds.

Av V.P - 7 april 2011 19:00

Nu ska jag fråga om jag får anmäla mig till  Girls camp ;))))))))))))))))

Några i klassen ska nog också vara me

Hoppas jag får ;)

 

Av V.P - 7 april 2011 18:48

Tjenare !

Precis varit på träning .

Det var väl okej ...

På lördag är det cup.

Kul .

Just nu kollar jag på ett program.

Kan typ inte blogga mer ikväll för ludde ska använda datan .

Hans andra gick i sönder typ -.-

;)

 

Av V.P - 7 april 2011 13:50

Hej!

Jag heter Edvard.

Jag är Vilmas kompis.

Jag går i hennes klass.





/ Edvard Jonasso :DDDD

Av V.P - 7 april 2011 13:16

Hejsan !

Nu sitter jag i en datasal med Agge,Martin,Edvard,Frida,Ebba och Sofia.

Vi var aldrig i skrylle för det skulle typ bli storm ! :(

så vi stanna på skolan.

det var väl helt okej.

Vi spelade och m.m !

Imorgon kommer en kille som ska hälsa på !

Han ska börja i 5B.

Sen om 21 dagar komnmer en tjej som heter Sofia som ska börja hos oss.

Alla killar säger bara : hoppas hon är snygg..

HAHAHHAHAHAHHAAHHH!

Ludvig och Jag !

 

Av V.P - 7 april 2011 13:12

hej det är martin. idag slutade vi tidigare!

Jag går i vilmas klass.

Jag är kort.

/martin

Av V.P - 7 april 2011 07:36

Hejsan !

Idag vårvandring !

Vi slutar två ungefär ! :)

NU ÄR MIN FOVORITREKLAN PÅ TV ! <333333

SNABBT STABILT OCH JÄTTE JÄTTEBRA !

Kolla ju på BB !

Dagens outfit:

I scream & you scream tröja.

Mjukisbyxor !

  

1: bidlen

Rosa klocka - pavment

Vit armband- fick av bella ( om det går i sönder ska man typ pussa nån )

Ett armband - gjort själv  ( mitt och lydias bästis armband )

2:bilden

Två armband- ur och pen

 ett armband - ur och pen

JAAAG !  

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards