vp

Alla inlägg den 6 april 2011

Av V.P - 6 april 2011 21:36

Hejsan !

Idag har jag varit med Nelly !

Hon klippte sig och det blev superfint !

Sen kolla vi lite Tv och jag läste en bok som heter :

Jag heter elin - Katarina ros.

den verkar faktiskt bra .

Jag fick låna den av henne !

Ska nog läsa dom andra böckerna också ;)

Blev precis klar med Engelskan och ska strax Duscha !

:D

Skulle ju egentligen till min tränarens träning men den blev inställd!
så kunde vara me Nelly längre ! (L)

Efter jag har duschat ska jag nog läsa lite !

Så alla får sova så gött !

Godnatt

 

Av V.P - 6 april 2011 07:17

Godmorgon!

Nu sitter / Ligger jag i soffan och kollar BB  och drogaar LÄKEROL!
Mumms ^______________________________________________^

 

Sticker till skolan vid åtta !

Sen vid sju ska jag till bollhuset.....

Där en av mina tränarer ska träna . så ska vi sitta och kolla och skriva på ett papper !:/

    

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards