vp

Alla inlägg under mars 2011

Av V.P - 31 mars 2011 22:19

Tjenare.

Nu har jag precis duschat ock ska strax sova !

Innan så plugga jag i en timme ungefär.

Jag gjorde nån eruopa resa eller vad det är ;)

  

Nelly och Jag! <3

När jag och Nelly äter glass !

Har kopierat från www.nellystigborg.blogg.se

Godnatt!
pussheeej !

Av V.P - 31 mars 2011 19:57

Goddag !

Nu kollar jag lite på TV !

ska strax börja med läxan..

Imorgon så ska jag till landskrona ( min pappas syster fyller år)

Krya på dig Lydia <3

 

1 KRONA !

Pussheeej ! 

Av V.P - 31 mars 2011 07:13

Godmorgon godmorgon !

Nu sitter jag och kollar på Big Bro....

Ja, ni vet vad ! ;D

Har fortfarande ont i benen så undra om jag kan va me på gympan....!

tänks så kan jag inte spelar på söndag mot ankaret i Arenan A 11.30 i Lund !

Om jag fortfarande jag har ont i benen :((((((((

Jag ser ut som ett odjur :s...

Pussheeej


Av V.P - 30 mars 2011 22:26

Godnatt!

Nu ska jag sova !

först ska jag Läsa snabbt igenom geografin en gång till ..... :/

Skola imorgon D:

Har sjukt ont i mina ben :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Det blev en bild på Melvin <3

Pussheeej

Av V.P - 30 mars 2011 21:02

NANANANNANALALALALALA

NU VET INTE VAD JAG SKa GÖRA !

ELR SKa NOG DUSCHa NU ;)))))))))))))))

VET INTE VaD FÖR HEaDER JAG SKa Ha D:::::

KOMMENTERa OCH SÄG VILKEN NI TYCKER JaG SKa Ha !!!!!!!!

 


KOMMER IaLLaFaLL INTE ÄNDRA DESIGN ! :D

PUSSHEEEJ

Av V.P - 30 mars 2011 20:36

Tjenare !

Har precis målat naglarna och innan det så har jag gjort matte .

ska strax läsa geografi..

Nu kollar jag lite TV . sveriges mästerkock ;)

Ska också kolla bloggarn nu.

Naglar !

Ser glad ut på den här

l

l

v ledsen på den här ;)

Naglar !

Pussheeeej

Av V.P - 30 mars 2011 15:26

Tjenare!

Är fortfarande hos min mormor o morfar.

Har precis duschat och fixat mig.

Snart kommer mamma och då ska vi äta pannkakor !

MuMs!!!!!!!!!!!

Bra för pannkakor !

ska också plugga idag :(

elr nu ...

:D

:>

Dagens outfit:

Leopard kofta - HM

linné - HM

svarta byxor - Vet ej

strumpor -säkert HM

Pussheeeej


Av V.P - 30 mars 2011 11:27

Tjenixen!

Nu är jag hos min mormor och morfar.

Skönt med studiedag idaag !

Idag ska jag bara CHILLA ! <3

Nu ska jag kolla big brother på datan..

Min mormor o morfar har inte den kanalen D:

Bara för jag är lucia och två till ! :D

Det är jag,disa och saga tror jag hon hete !

Min första bild på hela bloggen ;)

Pussheeej


Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards