vp

Alla inlägg under augusti 2011

Av V.P - 31 augusti 2011 21:59

TjenaNu så har man precis duschat och ska börja läsa Harry Potter och om den är bra så ska jag väl fortsätta annars slutar jag läsa!Haha ;)Idao var det ju skola , rättså chill dag ;PSen var det träning i två timmar !Och om en vecka ungefär får vi MACCCC (LLLL)NAAAAJS !!!!Ja, men nu ska jag väl ta och börja läsa Harry Potter ;PHa det så bra !Pussheeeej ;**

Av V.P - 30 augusti 2011 20:26

Hej !
Asså förlåt för dålig uppdatering :( 

Jag ska försöka blogga varje dag !

Idaag tog vi Lag foto med Laget :P
Hihi!

Strax ska jag plugga :/

+ Vi ska få mac om ungefär en vecka elr lite mer :P

  MAC  (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) HAAHHA ! :D

Jag gillar den här bilden (L)

Ha det bra !
   


Av V.P - 27 augusti 2011 23:07

Tjena ,
Sorry för dålig uppdatering !
Såg precis att jag hade fått 9 frågor av :
Disa,Vilma och Lydia  

1. Hur mår du?

2. Tycker du om sesamkakor?

3. Vill du vinna 55.000 kr i mån i 8 år?
4. Vill du se JB live?

5. Brukar du ha hög musik när du lyssnar i hörlurar? 

6. Vad önskar du dig i julklapp?

7. Vad brukar du göra efter skolan ?

8. Vad använder du för smink ?

9. Längtar du efter Teddy och Lillen ?


Svar:
1. Bra !

2. Smakat det 1 elr 2 gånger men helt okej :P

3. Haha, Klart :)
4. JA (L)

5. Det kan hända ibland :P

6. Hm , vet inte än (:
7. Kompisar,Träning,Data och Pluggar :3

8. Mascara (; 

9. Ja :( (L)

Tack för frågorna :P

Ja. men nu så har vi gäster hemma (:
Najs :P
Idag har jag varit med Nikki och Guzzi :)
Dom sov över hos mig (L)
Igår var vi med Dag,Johan,Pontus och Adam :D

Det var Najs !


Jag och Guzzi <3  Guzzi och JAAG :D

Ha det bra !

Skicka gärna fanbilder till mig :D
till :
vp1999@live.se
   





Av V.P - 23 augusti 2011 07:39

Hejsan :P

Ska stica till skolan strax  och idaao är det Skolfoto :s (;

Igår var jag med Sofia,Adam,Pontus och Joel :)

Men, nu ska jag äta frukost :P
Dagens outfit:


Kläder!

 Ny Ring :D


Jaao :P

Nu måste jag sticka , sees :P

Ha det bra!

 










Av V.P - 18 augusti 2011 22:35

Tjena (:
Idaao var det såklart skola och det var chill :P

Vi börja nio & sluta tio i två :P
Sen så stack jag och nikki hem till guzzi och vi baka kolakakor och dom åt upp alla ( jag fick några )  ;)))

sen så stack jag och nikki och mötte Pontus och guzzi stack på träning !

sen stack nikki till stan för att käka och jag & Pontus stack till guzzis träning sen stanna vi lite efter också och sen stack Pontus hem & sen efter stack jag till Nelly och bada och bara chilla (:

Nu ska jag sova & imorgon e det Fredag (L)
imorgon och på Lördag blir det GUZZZZZI (L)

Fast på Lördag ska vi vara med någraaa till ;P

Så Coola & Snygga Vi Är :]

MESSA MESSA MESSSSSSSSSA ! :P

Aw, Jag Älskar Dig Med Guzzi Fast Du Struper Mej (L)

Ha det så bra & sov så gött :P

Godnatt !

 

Av V.P - 16 augusti 2011 19:09

Tjenaaa !
SKOLAN BÖRJAR IMORGON :O );

jaja, men idao var jag med Pontus, Adam ,Guzzi och Joel :P
Först var jag,Pontus,Adam och Guzzi i hjärup och typ spela handboll sen spela fotboll mot några som vi inte kände och som bodde i hjärup och var yngre än oss (:
Sen stack vi til LUND (L)
Guzzi skulle hem :(
Sen så var jag,Pontus,Adam och joel och vi typ bara cykla fast när vi möte joel så skulle pontus hem :( :P
Men jag & guzzi var med pontus och adam i förrgår sen igår var vi med joel,adam och pontus ;P
Tre dagar i rad :PPPPP :D

i förrgår var vi i arenan och kolla H43 - Japan . och H43 vann med en boll !

+ Idaao fyller min pappa år :P
GRATTIS PAPPA (L)

haah ;)

Jag !

  

Jaaag & Guzzi:P

Jaaag !

Guzzi,Pontus,Adam,Joel och Jag :D

Nu ska jag väl strax äta :P
Och jag har en ny Profilbil på fb :

haha ;P


 

Av V.P - 12 augusti 2011 23:58

Tjena !

Förlåt att jag inte har bloggat på länge !!!
Jag har typ inte orkat ( tagit en paus kan man nog säga )

Men om 5 dagar börjar skolan DDD:
Det som kommer bli naajss är att jag ska möta Sofia innan vi ska till matsalen (LLL)

Vi brukar typ samlas där första dagen efter sommarlovet ;P

I Tisdags var jag I sjöbo och jag var med Felicia & Sofia (L)
Sen sov vi över till onsdagen  och jag var där till kl 5 på onsdagen;P
Det var två sjuktroliga och Underbara dagar (L)

Hihih !
Nu ska jag väl lägga mig strax , och jag ska försöka blogga varje daaag (:

En bild från när jag skypa me nån ( inga namn ) .....

Haahha,,

Ja , ni får ha det så bra ;P
Cyyya ! (L)

 

Av V.P - 6 augusti 2011 20:57

Hejsan !
Nu sitter jag hemma hos min mormor och morfar med min 1-åriga kusin och min morbror och hans fru  ;)

Min lilla kusin sover nu ;P

Jag & lina ;D ( min morbrors fru )

Jag och Lina (L)

HAHA, snygga vi är ;)

YeY (:

Nu ska jag kolla hiphip ;D

Ha det bra !
 

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards