vp

Alla inlägg under februari 2011

Av V.P - 28 februari 2011 22:15

Hejsan!

Nu kollar jag på big brother .

Fast jag måste gå och lägga mig nu -.-

Imorgon börjar Tjejerna kl 8.10 !

och killarna 8.20 :@

Hoppas vi får börjar tio minuter senare än dom.

Det är nån person som ska prata om internet typ .

När Emma hällde upp flädersaft till mig.


Pussheeeej


Av V.P - 28 februari 2011 18:23

Hejsan.

Nu är jag hemma hos Nelly vi har mest suttit vid datan .

Nu ska hon äta och jag tänkte att jag skulle blogga.

Hon har skaffat en blogg.

Så nu har jag en till blogg att läsa <3

Men imorgon ska jag ju klippa mig och jag vet hur jag ska klippa mig!

det kommer typ vara så att det är längre där bak så blir det kortar där fram.

Jag tror iallafall att jag kommer klippa mig så.

Dom som går i min klass kommer få se på onsdag.

Men nästa gång eller näst nästa så gav Nelly mig ett tips att klippa det kort + snelugg!

Men först måste jag låta min lugg växa ut .

det är en speciell frisyr men fin.

Sen efter jag har klippt mig så ska jag på Handbolls träning.

   Det här är Nellys hund Kowalski, han är jättesöt! Puss på honom.


Pussheej

Av V.P - 27 februari 2011 22:30

Tjenare :)
big brother sluta precis och nu ska jag gå och lägga mig :)
Sov gott alla söta läsare <3

  

Pussheeeeej ;)


Av V.P - 27 februari 2011 21:33

Hejsan :)

nu kollar jag på Big brother med min brosa

  

sen ska jag sova ;)
skola imon -.-

   MUMS :D

Pussheeeej ;)

Av V.P - 27 februari 2011 19:33

Hejsan :)

strax så är det solsidan  :)

det ska jag kolla på sen ska jag nog  Duscha :)

Solsidan är bäst :D

har gjort en ny omröstning :)
RÖSTA RÖSTA RÖSTA ! <3

   Varmchoklad ;)))

Pusssheeeeej ;)
SKOLA <///3

Av V.P - 27 februari 2011 17:52

Hejsan :)

På nova köpte jag inget men jag vet nog vad jag ska köpa :)

jag ska inte köpa dom skorna jag vill ha..... :(

men jag ska köpa kläningen :)))))))

det blir converse istället ;)

  ljusrosa elr

     ljusgula elr

   rosa elr

så ska jag beställa ett par gula converse elr köpa ett par platta gula converse ;D

     

      

Lugi förlora mot lödde :(

9 - 11 till dom :((

ska strax äta :)

Jag saknar NELLY , VilMA , Dissa, Nikki , Lydia ,eBBa,agge,sara,nura och så många fler !! <3

imorgon skola ...

på Tisdag ska jag klippa mig jag tror jag vet hur jag ska klippa mig <3

Pussheeeeej ;)

Av V.P - 27 februari 2011 12:54

Tjenaree ;)

Har precis duschat  och ska strax till nova me familjen :)

ska nog handla lite på HM :D

Om jag handlar nåt så lägger jag upp det på bloggen ;)))))))))

nu är farmor och farfar här och dom har med sig dino ( en hund som dom passar )

 High five  

  NEj så söt 

  Han gillar godis ;)

mina kompisar skulle spela idag så jag ska nog kolla på dom ! :D


Men nu ska jag till nova ;)

Pussheeeeej <3




Av V.P - 27 februari 2011 00:12

Godnattt

sov så gott ;D

   HAN ÄR TRÖTT ;))

Linus snarkar !
HAHAHAHA !

Pussheeeej


Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards