vp

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av V.P - 1 februari 2011 21:20

Hejsan :)
nu sitter jag och chattar med två personer ;)

gjorde matte precis ;)

jag tycker ni ska kommentera mer ;DDDD

HIHIH vill ha mer kommentarer :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :/

strax ska jag läsa georgrafi  D: ( stavning )

sen ska jag nog sova .

Jag e kär D:

fast den personen kommer nog ALDRIG bli kär i mej    D:

Längtar tills imorgon . tror jag ;)

jo innan jag glömmer det :)

så fyller Nikki år imon <3

så jag ska nog fixa ett födelsedags kort :)

  PACMAN ;D

 Jag ..

ViHarSkills <3

+ Jag tror Lydia är jätteglad ;)


Pussheeeeej  





Av V.P - 1 februari 2011 19:03

Tjabba alla läsare ;)
idag iskolan hände det en fruktansvärd pinsam sak :S
till och med på lektionen D;

på lunchen satt jag me Fille,Bella och Martin ;D
sen körde vi sanning elr konka med lite folk :)))))))

elr först vi fyra sen nästa rast var det lite fler ;)
har varit på handbolls träning idag :)))))))))

nu ska jag äta , sen duscha och sen plugga .

så kanske inte hinner blogg mer iikväll D:

nu måste jag gå.

   ROBOT :D

Pussheeeeeeeeeeej <3


Av V.P - 1 februari 2011 07:28

HEjsan :D
jag vaknade 20 i 7 :)

( jag hade satt min mobil på alarm )

Nu e jag fixad och klar ;)

JÄVLA **** 
Ingen människa ..

strax ska jag äta frukost ;)

men först ska jag kolla lite bloggar :DDD

Fota dom här precis:

;) 

   ;D

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards