vp

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av V.P - 26 februari 2011 21:57

GodKväll :)

Hitta ett par skitsnygga skor från HM som jag ska köpa  <3

  

Vill verkligen ha dom ;)

sen hitta jag också en kläning från en tidning som jag nog kanske också ska köpa som är från hm :)

   en cambild:)
kläningen kommer från HM

Nu ska jag kolla lite olika bloggar :)

Pussheeeeej ;)


Av V.P - 26 februari 2011 14:43

   

  

  

några saker jag vill ha <3


Pussheeej

Av V.P - 26 februari 2011 10:30

Godmorgon :)
vakna för en timmme sen :)

just nu sitter jag lite vid datan med min pälsmössa på huvudet ;DDDD
JAG GILLAR DEN ! <3

idag ska jag till min farmor och farfar och hämta en hund som vi ska passa ;)

LINUS !!!

sen vet jag inte vad jag ska göra elr jo kanske kolla när mina kompisar spelar match elr var det imorgon ?

jag får kolla upp det ;)

men det var en kille som skrev så här:
vill du typ va imon ?
Det var igår


jag tror att han kanske skämta !

jag känner inte han så bra men vet vem han är :)

ionsdags fyllde kristina år och jag och hemma gjorde en tårta till henne:

  så här blev den ;)

  mentos och mentos tuggumi ;D

dom som va med i österrike var:

Endy

Ann

VP

Ludden rengbågsfen

Kristina

emmis

charlie rp = rengbågsponny

Freddan Gäddan

det var alla :)

   det här fick jag av en kille i min klass ;)

här är alla som var med fast inte pappa för han fotar :

  


   jag sparkar Nelly MOHAHAHAHHHH


Pussheeeej :)
hoppas ni får en bra dag :)



Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards