vp

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av V.P - 8 februari 2011 22:09

Just nu har jag ANSIKTSMASK :)
nu ska jag dra av masken  :)))))

Den här använde jag :D

men nu måste jag sova för annars kommer jag vara supertrött imorgon D:

Men imorgon ska jag plugga och kanske va med nån :)

Några bilder från igår :

   YEEEEEEEEEEEY !

   Hiihihiihhhiih

   Vad cool jag e ;););););););))););))))


Godnatt sov gott <3

Pussheeeeeeej



Av V.P - 8 februari 2011 19:17

Hejsan :)

idag åkte vi skridskor med skolan :)

Det var väl kul .

Sen var jag på träning  och nu har jag precis ätit :)
just nu kollar jag på Top model

Sen ska jag duscha och göra lite läxa .

   HAHA ? Jag bjuder på bilden

skriver kanske lite till ikväll ;DD
DISCO PÅ FREDAG ^^


Pussheeeeeeeeej  


Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards