vp

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av V.P - 6 februari 2011 22:21

Tjenare ;)
nu ska jag virka en liten stund och sen ska jag sova;)

Godnatt :)
Sovgott <3

  www.lydias.bloggagratis.se

   Me and Lydia ;D  

Pussheeeeeeej


Av V.P - 6 februari 2011 21:02

Nu ska jag duscha ;)

Pussheeeej ;DDDD

Av V.P - 6 februari 2011 19:00

Hejsan :)
han inte blogga igår för var på Vilmas Kalas :)
det var skitnajs :)

jag glömde min kamera så det blir inga bilder DD:

Vilma kan kanske skicka några bilder ;;)

Igår hade vi några tävlingar,vi åt , vi gick spökrunda , vi såg film och dansade

Spökrundan var rolig och lite läskig men om man såg den figuren som sprang runt så skrek man fast man visste att det va nån man kände ;DDD

Vi såg Nanny McPhee 2

   

Sen va det vissa som som prata så ingen kunde sova ( dom som va trötta )
så ja tror vi somna vi 3 . ( fast vissa hade ju somnat med vissa somna ungefär vid 3 )

Sen vakna vi vid halv 10 :)

sen lite senare åt vi frukost :)
sen plocka vi undan våra saker och sen hade vi lite kuddkrig .

sen klädde alla på sig sina kläder och plocka undan alla  madrasser.

sen gick vi ut och körde lite dunkgömme och lite till :)))

efter det var jag tvungen att gå för jag,mamma och pappa skulle till Landskrona :)
Vi fika med pappas syster och hennes man och gick på museum ;)

Jag åt nästan precis och nu kollar jag på top model :DDDD

sen ska jag kolla solsidan och sen duscha ;DDD
Jag tycker jag skriver mycket sen :()

 

  

Pussheeeeeej ;)))


Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards