vp

Alla inlägg under februari 2011

Av V.P - 18 februari 2011 03:45

Hejsan :)
det här skrev jag egentligen kl 22.37

Taxin kommer kvart över fyra elr halv fem .

JAG GILLAR ATT MAN KAN SKRIVA SEN PUBLICERAS DET DEN TIDEN MAN STÄLLER IN DET PÅ <3

JAG KOMMER SAKNA SUPER MÅNGA ! <3


Pussheeeej


Av V.P - 17 februari 2011 22:31

nu tänker jag göra några snabba för inlägg :)

Kul ;DDD
pussheeeej

Av V.P - 17 februari 2011 22:07

 

  

COOLA VI E <3

kommer fler bilder när vi kommit hem från österrike och studsmatte bilder på mig o nelly


Pussheeeeeeej

Av V.P - 17 februari 2011 22:02


  gjorde ett videoinlägg innan men det funka inte att ladda upp D:

Pussheeeeej <3

Av V.P - 17 februari 2011 19:12

Tjenareee :)

just nu så är min farmor och farfar här.

dom skulle komma förbi och säga hejdå och lämna några saker ;)
strax ska vi äta :)
provet gick väl sådär . det kändes inte så bra men chilldagen var bra :)
vi kolla på film.

precis när vi ville spela spel så skulle vi till gympan .-.

kom hem från handbollen för en timme sen .

egentligen skulle jag blogga innan men  det var nåt virus på datan -.- !

men nu bloggar jag ;)


VILMA

Vilma vi lärde känna varandra i förskolan :)
vi har många minnen ihop!

som har varit roliga minnen!
jag kom ihåg att jag härmade dig i förskolan och typ till 1 elr 2 ..

ett minne är när du trillar ner i en backe så måste jag rädda dig !:DDDDD

DU ÄR SUPERDUPERBRA VÄN OCH HOPPAS VI E VÄNNER HELA LIVET <3

Jag älskar dig <3


Nicole Badylaaccck

Först och främst kolla hennes blogg:
www.nicoleeunderbar.devote.se

NIkkiiiiiiiiiiiii !

VI lärde också känna varandra i förskolan :)

vi har bråka lite på lilla :(((((

men nu gör vi inte det ! ;))))

vi har minnen ihop !

När vi var i vår stuga och hade en affär ! <3

iförskolan kom jag ihåg att du och vilma lura alla att ni lärde känna varandra på akvakul :)
HIhhiihihihhiihih

DU E EN SUPERRRRRSUPERRSUPERR BRA VÄN OCH HOPPAS VI E DET HELA LIVET <3

Jag älskar dig ! <3



Dissssa

disa vi lärde känna varandra i förskolan och vi blev bästisar och var nästan varje dag <3

Vi har MÅNGa minnen tillsammans från både dagis,lilla och 4 o 5 :DD

det var

när vi åkte skridkor så fick du hoppa upp en klass så blev jag typ jätteledsen <3

Jag kom ihåg när vi gjorde den dansen på dagis med läten romeo har rymt ;)

så när vi va med game over så satt lydia i gång den så börja vi dansa ! <3

DU ÄR SUPERSÖTSNÄLL BRA VÄN OCH HOPPAS VI ÄR DET HELA LIVET ! ^^

Jag älskar dig <3


Nelly stigborg

Kära bästavän !

vi lärde känna varandra genom våra mammor <3

Och jag är super glad att dom lärde känna varandra !

om dom inte lärt känna varandra så hade vi aldrig varit bästisar nu.

elr kanske ! :)

Vi har varit bästisar i 4-6 år nu ! <3

vi har så MÅNGA minnen så jag kan fylla HELA internet <3

Jag hoppas att vi är bästisar tills vi dör ! :*

När vi bada i lera

När vi åkte rushekana (stavning) me linus

när vi var i stugan hos din farmor och alla andra gånger

när v gjorde en dans i stugan som vi la upp på youtube

när vi har fotat

presenter

midsommarafton

våra drömmar att åka till liseberg tillsammans .

st:hans backar

och så 1000000000 minnen mer .

JAG ÄLSKAR DIG SÅ J*VLA MYCKET NELLY <33


Lydia dadian

Min finaa Bästis !

vi lärde känna varandra i förskolan <3

sen blev vi bästisar på sommarlovet i fyran ( när vi skulle börja femman )
i juni har vi varit bästisar i 1 år <3

vi har otroliga många minnen som jag älskar ! :*

jag hoppas att vi är bästisar tills VI DÖR !

Om jag skulle skriva alla våra minnen så skulle det fylla hela vår data + mer;DD <3

när vi va på källby

när jag hade en tröja(samma ) var det dåligt väder sen när jag hade en kläning så blev det fint

alla underbara stunder på Ecpresso house

bonemarknaden när vi slösa ut alla mina pengar och träffa britt ;)

+ jag vann ett kexchoklad 

alla collage vi har gjort

          l

          l

         V

 

Vi bestämmde att vi skulle på valborg ( tivolit ) tillsammans för några månader sen ;)

Och hundratals minnen till <3

K0lla hennes blogg också:
www.mankwu.blogspot.com

JAG KOMMER ALTID VILJA HA DIG I MITT LIV & HJÄRTA OCH SOM BÄSTIS !<3

JAG ÄLSKAR DIG FRUKTANSVÄRT MYCKET <33


JAg älskar alla andra mina kompisar också;D

Ny kofta:

  HUMMEL

LITE SUDDIG

   FIN MÖSSA

    FICK KOFTAN AV MIN BROSA ;)

hiehehh:)

Jag gillar den <3

Kommer ett video inlägg strax ;)
Pussheeeeeeej ;)




Av V.P - 16 februari 2011 22:50

FAAAAN hela mitt inlägg försvann !!

Orkar inte skriva om

Skriver mer imon :)

Ska nog skriva några texter om mina vänner och mina två bästisar

Om jag har nån data !!!

Nu ska jag sätta in Öronproppar och sova ;)

Min pappa snarkar ;(

Jag har mitt rum bredvid doms så jag hör in till mig D;

Imon chilldag ;DD + Prov -.-

Jag och Lydia ska dela på det vi har köpt <3

jag hat köpt lättsaltade skruvat och festis ;)

Lydia har köpt lite godis och nåt till ;)

Har inte hunnit blogga för jag har pluggat och sovit idag ;)

Sov när jag kom hem från skolan i soffan ;)

På fredag ska vi gå upp fyra och vår taxi kommer halv fem och vårt flyg går kvart i sju

Jag ska nog spela och chilla me vilma,Lydia,Nikki och Dissaa <3

jaag ska ta med vad ritar picasso

Pussheeeeeej sov gött <3

Av V.P - 15 februari 2011 21:58

Hejsan :)))

Idag var jag iskolan och vi hade ju lite lektioner ;)

Sen handbollsträning ;)

 vår tränare kom för sent. Han hade nycklarna till hallen ;(

Så jag tror jag kommer bli förskyld -.-

Men så stack vi hem till min farmor o farfar för att äta middag:)

Jag badade Och plugga .Jag somna nästan ;))))))))))

En bra nyhet och en dålig

Den dåliga är:prov på torsdag D:

den bra nyheten :Att det är chilldag ;))))))

Men nu är trött och vill sova;)Skriver mer imon !

sov gott ;) Pussheeeeeej

Hatar att alla meningar sitter i ihop!!!!

 Kan man inte ha mellanrum på iphonen ¿

på bloggen då asså !!!

Jag får alltid ändra på datan :)
så det blir mellanrum ;)))))

<3

Av V.P - 14 februari 2011 22:49

JAG ÄLSKAR DIG LYDIA <3 Pussheeeeeej

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards