vp

Alla inlägg under augusti 2011

Av V.P - 5 augusti 2011 14:38

Tjena Alla !
Igår var jag med Ebba och Agnes :)

Sen sov Ebba över hos mig och vi hyrde film :D
Sen idag så klippte jag mig .

ingen förändring direkt menmen.

Nu så gör jag väl inte nåt speciellt :)

Mina fina skor ;*

Haha ;)

Ha det så bra !

 

Av V.P - 3 augusti 2011 23:37

Hejsan ! :)
Ja, idag var på ikea med mamma och Brosan :)
Efter ikea stack vi till min 1-åriga kusin och min mormor och morfar ( dom passa han )

så var vi där en stund :)

sen efter så körde vi och lämna brosan i malmö för pappa och han skulle kolla MALMÖ FF (L)

Jag och mamma kolla baksmällan 2 & den var väldigt bra & rolig ! :)

Sen efter filmen så var jag med Ebba,Vita och Sofia :)
Najs !

Fick precis en Fanbild av Wilma :)

Tack så jättemycket (L)
Den var jättefin :D
Om ni skulle vilja skicka en fanbild till mig skicka då till :
vp1999@live.se

Skulle bli väldigt glad om jag skulle få en elr flera (L)
Ha det så bra alla (:

Godnatt (LL)

 

Av V.P - 1 augusti 2011 12:39

Tjena !

1 AUGUSTI !
Om 16 dagar börjar vi, tror jag :(

HAHAH , Igår somna jag vid datorn , sen vakna jag vid fyra :s

sen somna jag och igen och vakna vid typ halv sju :s

Och då gick jag och la mig :SSSSS <3
HAHAHAHAHAHAHA

Idag vet jag inte vad jag ska göra ;)

HAHA (:

Bjuder lite på den här bilden :/

Ha det så bra (:

 

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards