vp

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av V.P - 5 mars 2011 23:39

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon?title=ar_stig_sveriges_aldsta_bloggare&videoid=1282128

Han som är med känner jag :D

I början läser dom upp en kommentar och det är min kusin som har kommenterat ( Frej )

http://magnatens.blogspot.com/ 

STigs blogg :D

Han får också rättså många kommentarer :) och tror nog också han har rättså många besökare :)

Han är cool !!

Pussheeeej



Av V.P - 5 mars 2011 23:13

Hejsan !


  JAg ser lite trött ut, HAHA

Glömde säga:

god natt sov gott !

Pussheeeej

Av V.P - 5 mars 2011 20:39

Jag har kvar min header.


   

HAHAHAH :D


Pussheeeej  

Av V.P - 5 mars 2011 20:32

  JAg oc Ebbaa :)

Jag och ebba, kötbullar <3  


Det är kul att ladda upp bilder


Pussheeej 

<3

Av V.P - 5 mars 2011 20:13


   

Gilla bilden


   



   

Me and You

   


www.mankwu.blogspot.com

www.nellystigborg.devote.se

   

Av V.P - 5 mars 2011 19:53

     En svan var där vi hade picknik

Om jag hade gjort en bok nu så hade ja haft den här som framsida

Nelly spelar gitar , så gullig

 

Kläningen jag hade idag , Jag älskar den.


Tog inte så många bilder :(

Ska kanske byta header .

          

Pussheeeej

Av V.P - 5 mars 2011 17:08

Hejsan .

Har precis kommit hem från min och Nellys kalla och mysiga picnik.

Vi fotade och åt M&M och lite till .
Gott !

Jag kommer ta några bilder från hennes blogg som jag kommer ladda upp här på min blogg.

Jag frös sjuktmycket om mina fingrar och fötter :(

Nu är min mormor och morfar här .

Dom ska äta här och sen ska vi kolla på melodifestivalen.

I morgon ska jag först spela mot Eslöv och sen mot Ov Helsingborg.

Eslöv iallafall bra men vet inte om ov helsingborg är bra elr dåliga.

JAg fråga ludde precis :
- om du hade en Flickvän hade du sak det till mig då ?

- JA det hade jag .

JAg trodde han skulle säga varför skulle jag säga det till dig .

Men nu ska jag äta .

  

Så söt Linus är, det var igår .

Det kommer bilder efter jag har ätit


Pussheeeeej


Av V.P - 5 mars 2011 10:07

Godmorgon.

Jag har märkt att jag nästan alltid har huvudvärk på helgerna .

Inte kul.
jag hade det idag men jag har inte ont i huvudet längre.

Jag ska strax duscha sen vid 12 ska ja kolla på Lugi - Kävlinge .

Mitt lag spelar på Tuna. Inte mitt lag men , Lugi F99

Sen ska jag och Nelly ha picnik <3
Mysigt

Sen ska jag också fota några bilder på mitt hår .

för Min kompis ville se hur det såg ut .

Så det kommer upp bilder idag eller imorgon på mitt hår om jag får några bra bilder.

Jag fota lite i går så det kommer jag nog ladda upp samtidigt jag laddar upp bilder på mitt hår.

( Jag fota en hund )

hihi

  

Bild innan discot , En guld tröja 

Jag tyckte den här bilden vara rättså fin . 

Pussheeej


Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards