vp

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av V.P - 6 mars 2011 23:26

Hejsan !
Vi möte ju ove/helsingborg och vi vann med 15 - 10 .

Det var en i helsingborg.

Som var så j*ävla WB fjortis!!

sen i omkläningsrummen så var det typ så stt vi nästan bråka me helsingborg.

Dom hade omklädningsrummet bredvid oss.

Dom kunde kolla in till oss och vi till dom!
HAHAHAHA
Dom är nog bara dåliga förlorare.

Jag är glad att vi vann över dom.

Och hon WB fjortisen sa till oss att skärpa oss ?

+ dom sa att vi va omogna .

men presic så läste jag en tidning och där var han stig med , han är verkligen cool !

Men innan jag glömmer det så ni som läser min blogg .

om ni har ett tips eller bild som jag kan ha som header skicka gärna det till :

vi.lma@live.se

Skulle bli jätteglad om ni skickade ett tips elr en bild

  

Ska kanske ha denna som header elr

elr denna

KOMMENTERA ! 
Pusssheeeeej

Av V.P - 6 mars 2011 14:25

Tjenare !

Vi förlora mot Eslöv .

det blev 14 - 10 till dom.

dom ledde med några bollar sen kanske när det var 5-7 minuter kvar så ledde dom bara med två elr tre bollar. så vi va nära !

Jag gjorde ett mål .

Jag var höger 9 då .

men snart  så kommer Ebba,vita och hennes pappa och hämtar mig för vi ska ju spela match i helsingborg.

medan jag väntar kollar jag skidor.

Pappa ska jobba hemma så  han kunde inte följa med och mamma jobbar på sjukhuset :(

så ingen av mina föräldrar följer med.

  

Jag saknar sommaren,, Jag flyger.

Pussheeeeej

Av V.P - 6 mars 2011 10:21

Hejsan

Nu är jag på väg till Eslöv .

Vi har fått en maskot .

Långeman !

Vicky du är rolig

Pussheeeej

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards