vp

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av V.P - 19 mars 2011 22:43

Tjenixen !
Direkt när jag kommer hem så kommer jag gå att lägga mig!
För är verkligen trött !

på fredag så ska nog Lydia sova hos mig <3

Godnatt !
Sovgött

  

Pussheeej<3

Av V.P - 19 mars 2011 22:20

Mitt besöksrekord är 16..
Alla mina kompisar har typ 50 - 300 elr nåt sånt ... 

Men snart kommer mina föräldrar och hämtar mig.

HAHAHAHHAHH !

Pussheeej

Av V.P - 19 mars 2011 21:39

Tjenare !

Just nu kollar jag på körslaget :)

För två år sen så vann Ola Svensson !

Han är från Lund och han var på nova lund.

Och då var jag med på TV :D

  

Ola  svensson

  

I (L) LUND  , Vill lätt ha en sån här tröja <3

Och dom är rättså billiga också så ska nog köpa!

Fast typ i vit elr nån annan färg elr grå :D

Pussheeej


Av V.P - 19 mars 2011 19:16

Hejsan !

Igår så var det jägardansen och då kom jag med nån och jag dansa med han killen ( Jag vet vem det är ) .

Jag tror han tyckte jag var äcklig...... -.-

Elr hur man ska skriva det...

För han gjorde en konstig min sa en av mina kompisar!

Det kan vara sant elr så ljuger hon !!! :0

men idag så spela jag match mot näsby 98:or och det blev lika och jag gjorde ett mål.

Imorgon ska jag spela en till match och den är borta..

nu är jag hos min mormor och morfar .

Vi kollar på 101 sätt att åka ur en gameshow.

Det är faktiskt roligt och bra.

     

Innan ringde Lydia och fråga om jag vill sova över men det  kan jag inte D:

Skulle jättegärna vilja va me henne och sova över

När vi skulle åka till näsby så såg jag på vår gps att det stod sextorp.

HHAHAHHA !

  

Hej På Dig (L)

  

V (L) T

Pussheeej ! :D

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards