vp

Alla inlägg den 10 april 2011

Av V.P - 10 april 2011 22:05

Helllo!

Idag så var vi hos min moster och det var väl kul!

Jag och mina två kusiner vi tog in helium i munnen och vi pratade konstigt !
HAHAHHAHA HELIUM

Har det på film !

Men nu kollar jag BB me brosan !

Imorgon skola ..

Mår faktiskt lite illa :(

Direkt i början gör jag mål ! :)


När vi vann !:

http://www.youtube.com/user/LYDIAVILMA8D#p/a/u/1/Y5Spp1AQwvU

OJOJOJOJOJ !

HELIUM

Godnatt !

 

Av V.P - 10 april 2011 11:51

Ska fråga pappa om han kan ladda upp en film på datan så kan jag ladda upp den här på bloggen <3

( från matchen igår )

 

Av V.P - 10 april 2011 11:11

Hejsan !

Igår så mellan alla matcher så sattvi på en gräsmatta och bara chilla och sprang runt !

skitnajs !

Sjukt fint väder var det !

Sen när vi värmde upp så var det två killar som stod och kollade på oss när vi värmde upp..!

Men strax ska jag duscha och fixa mig ska bort vid ett till min moster som fyller år !

Har precis också bakat ett ....kladkaka !
Mums !

vi fick ett hemligt recept av en Tjej som heter sandra vi fick det i trean av henne !

det var så att halva vår klass var på slöjd och vår slöjd lärare var sjuk så vi fick stanna i klassrummet med Sandra och då skrev hon upp ett recept på tavlan och vi skrev av sen när om andra kom så sudda vi bort det från tavlan. hhihiihihhhii.

Vi bestämmde också att vi inte skulle vissa receptet för dom !

När jag gör mål!

När vi hade vunnit B-Semifinalen !

Sen fota jag clara och Hanna :)

 Ebbis och Jag

När vi vann B-FINALEN <3

Mini bokal!

<3

LAGET (L)

 


Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards