vp

Alla inlägg under april 2011

Av V.P - 29 april 2011 21:12

Just nu:
kollar jag på varning för barn !
Skit nice program !


 

Av V.P - 29 april 2011 21:09

OMG NU HÖRDE JAG GLASSBILEN <3

;D
 

Av V.P - 29 april 2011 20:52

Fick min bikini idag <3

FIN <3

 

Av V.P - 29 april 2011 19:50

Tjena !
Nu så är jag hemma .

Nu så måste jag göra sallad ! ;)

;D

 

Av V.P - 29 april 2011 18:10

Hejsan !
Idag har har jagvarit me Lydia , nikki och guzzi ;)
Vi var på lekplatsen vi var på igår !

Kul !

Imorgon så ska jag , nikki , lydia och disa gå på tivolit !
Dom ska kanske sova över hos mig.


Nu ska jag sticka och kolla när min kusin spelar match !

Min kusin.

 

Av V.P - 29 april 2011 07:31

Tjena.

Strax ska jag sticka till skolan!

Ska typ möta disa och Lydia vid korsningen ;)

så cyklar vi tillsammans till skolan !

IDAG E DET FREDAG !

 

Av V.P - 28 april 2011 21:44

Tjena!
Precis kommit hem från Lydia ;)
Disa,Jag och Lydia plugga matte !

Gud vad jag skratta mycket hos Lydia !
Idag har det var en bra & rolig dag !
Sofia rydh kom till skolan ;DDD

Det var jättekul att träffa henne <3

Najs !
Jättesnäll och jag tyckte hon prata jättegulligt .

Sen så stack jag,disa,agnes och nelly till hemköp och leta efter burka så vi kunde köpa dricka och kakor . Sen efter vi hade pantat så kom lilla Lydia så följde hon me !
vi handla på Netto  ( billigare )

sen stack vi till fotbollsplanerna och där så träna några i våra klasser ;)
Så vi åt kakor och kolla lite när dom träna .

Sen så var jag och Lydia och leta efter Disa som var vid dom andra planerna. ( hon hade varit hemma och ätit )
Sen stack Nelly och Agnes hem och jag disa och lydia stack när dom sluta.
Vi delade ut kakor ( Daniel tog alla  ) och alla var inte ens till han !

sen stack vi till en lekplats och var där i 1 timme och lite till.

Jag glömde bort att det var handbolls match

Lugi - Eslöv.

Men sen stack vi em till Lydias pappa och plugga matte !
Tack alla för en underbar dag !

SNART TIVOLI :D
Ska gå me Lydia , Disa och Nikkii typ ;D

LÄNGTAR !

 

Av V.P - 28 april 2011 07:44

 

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards