vp

Alla inlägg under april 2011

Av V.P - 25 april 2011 12:08

Har precis haft vattenkrig me Nelly SKITKUL

Men nu har hon stuckit hem :(

Vi filma me datan och sen fotade vi lite efter :)
så håller på att ladda in filmerna på youtube ;)

Nelly blev lungt blötast !

 

Jag hade min pjamas och Nelly hade sina kläder ;)

Igår så kom hon vid åtta till mig sen så stack vi till bron nära mig och fota och gjorde en film :)

Hon har fler bilder från när vi var ute vid bron !

LUND

PÅSKÄGG SOM JAG FICK I STUGAN

STUGAN! längtar till i sommar för då kommer jag och Nelly gå på kiviksmarknad och vara i stugan

 

Av V.P - 25 april 2011 11:06

HEjsan!
Nu äter jag och Nelly frukost ute och lyssnar på håkan hellström på högsta volym ! ;)

:D <3

Nelly ska strax sticka hem :(

<3

   

Av V.P - 25 april 2011 00:07

Najs ingen skola imon ;)

Nu ska vi sova Nelly sover redan ;))))

HIHIH HAHAH NELLY SOVER PÅ GOLVET ! ;D

VI kollade på Grown ups !
Den var bra och rolig !

Alla får sova så gott !

   Godnatt!

 

Av V.P - 24 april 2011 23:11

Hejsan !
Nu så kollar jag och nelly på film men hon har somnat :(

Idag påvägen hem så smsa jag och pappa med varandra jag satt i framsätet och han i baksättet.

SMS:

Pappa -  vad du villa?
Jag - Mokar duva?

5 minuter senare .

Jag - Jag vet va din brevlåda bor !

Pappa - Säger bara 3 ord, pas sa dig.

Jag - Jag säger två ord: Käft en


;DDDDDDDD

   

 

Av V.P - 24 april 2011 22:40

FAAAAAAAAAAAAAAAAAN !


  

INGET PUSSHEJ .....

Av V.P - 24 april 2011 21:13

Hejsan !
Nu så är Nelly här :)

Vi pratar Engelska!
 

Av V.P - 24 april 2011 19:39

Ny ska jag svara på allas frågor !
jag skriver deras namn ( som dom har skrivit ) och frågan !

Vilma S
1. Ska du skaffa lugg?

Svar : Jag tycker det är jättefint men det är jättejobbigt , så vet inte riktigt , ska kanske skaffa sne lugg ;)

Sally

2 Å vilka är dina "närmsta" elr "bästa" vänner ?

svar: Mina två Bästisar / bästa vänner/Närmaste är : Nelly Stigborg och Lydia Dadian !

men sen har jag också många bra  kompisar :)

Din nya bästis (sofia) :D

3. Vad är det bästa som någonsin har hänt dig och vad är det sämsta som någonsin har hänt dig? ^^

Svar: Det bästa är nog att jag har fått två underbara bästisar, att jag föddes och  många bra kompisar  och  det sämsta  är att  jag  inte fick se Justin bieber .
( kom inte på något annat )

anonym

4. Hur länge har du spelat i lugi jag vet att laget är skit bra ? :)

Svar : hmmm.. Jag tror jag har spelat i lugi i ungefär 2 år lite mer kanske :)

laget e skitabra ! ;D

Någon

5. Vad vill du bli när du blir stor? Favoritband/artist?Favoritmat? Favoritfilm?

Svar: Skådespelare eller Artist , Min favoritartist är Justin Bieber ,  Jag tycker om kötbullar och stuvademackaroner och min favoritfilm är Twilight filmerna och Fucking Åmål.

   

wilma

1. Hur gammal är du? :P
2. Hur lång är du?
3. Vem är in idol?
4. favorit färg?
Kram:D <3

Svar : 12 år

1.58 cirka

Justin bieber

Gul

Kram <3


Tack för alla frågor :D 

 

 

 

Av V.P - 24 april 2011 11:20

Hejsan !
NU är jag fixad och klar.

Vi ska sticka strax.

:D

DEt jag har på mig idag :D

 

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards