vp

Alla inlägg under januari 2011

Av V.P - 17 januari 2011 19:38

Ey!


Lyddebooi häär!

Vilma lagar mat nu, så jag skriver ett inlägh från mig!

Kolla min blogg www.mankwu.devote.se

Till Vilma:


Du är min bästa vän och hoppas att de varar LÄNGE!

Vi har alltid vänt oss mot varandra typ först?<3

Vi är som systrar och systrar är lika väl?

om dom är lika så är VI systrar ,

Vi har många minnen både bra och dåliga.....MEN

mest BRA!! Och det ska blir mer nu/i sommar hihi <3

iaf såååå  I love u forever and ever !

See u <3

/Lydia

  

Av V.P - 17 januari 2011 19:14

Heyy!

nu är jag me Lydia   

Vi/Dom Vann hela LLilla VM :DD
VI e BÄST I SKÅNE <3

musiken funka inte så bra men det var kul endå :D

Vi hade en bra hejarklack:D
FLAGGOR och en tuta :)
Jag & Lydia har spelat Wii och fotat lite ( Mest Lydia )
NU sitter vi vid Datorn :DD Vi ska strax äta !  
 
V <3 L

VI TVÅ MOT VÄRDEN :D HAND I HAND LIVET UT <3

Pussheej

PS. ILY LYDIA VILMA DADIAN DS <3

Av V.P - 16 januari 2011 21:59

HEjsan:)
idag har jag spelat sims och kollat tv ;)
vid halv fem stack Ludde och pappa på handboll ( VM ) i arenan ;D
då var det bara jag och mamma hemma , vi åt pizza och kolla solsidan och lite till ;)Imorgon ska 5:orna till Lilla VM i Malmö ;D
5B ska spela . HEJA JHK :DDDDDD! ( JÄRNÅKRA HK )

Jag ska typ va DJ . det kan man säga ;D YeYYYY

Ska spela musik när 5B gör mål och om dom vinner ska jag spela :
We are the CHAMPIONS ( stavning)

om det kommer funka det vet jag faktiskt inte . det kanske är jättemycket ljud så musiken inte hörs D:

men man får hoppas ;D

typ sen ska nån ha med sig en trumma (?

sen ska man ha nåt och äta också me sig.

jag ska ha singoalla,pannkakor,dricka ,macka och nån frukt ;)

kommer brätta mer imorgon hur det gick ;D
nu ska jag sova

 Fick sånna här av min mormor&morfar i födelsedagspresent <3  

Godnatt :D


Av V.P - 15 januari 2011 20:37

Hejsan ;)
idag var jag på Entré med Nelly och (mamma) ;)

byte en kläning från monki till en storlek midre.

sen köpte jag ett linne på monki .

köpte en lång kläning som jag ska klippa av en bit på ;)

sen fika vi . vi köpte smootie. den smaka kräk ;0

så vi fick nya :D och dom var goda;)

sen såg vi när min kusin spela fotboll.

nu e jag hemma ;) ska äta strax .

vi skulle egentlingen gå till shock men det var så dåligt väder/dimmigt D:

kolla typ i genom hela shocks hemsida :D ( inte hela men mycket ) :DD

   ska kanske köpa dom här C:

   en sån väska vill jag ha i gul :) Fast jag redan har en ;D

 Vill ha ;D    

   Fina:D

 YEY :D


pusssheeeej <3


Av V.P - 13 januari 2011 22:41

hejsan;)
skola idag. rättsså chill ;D

fick en present av Agnes <3 TACK :D
läkerol :)MMums

sen sjöng dom för mig i matsalen ;)
och alla killar kom skaka hela bordet och sjöng .. lite damp ;))))

sen gympa var inte med för jag fick inte .

sen hem till Nelly ;) senare skulle hon spela math och då var jag och kollade;D
hon var superduktig <3

sen efter spela Nellys syster ;)

sen efter träna Nelly och en i hennes lag mig lite på bandy :)
det var faktiskt kul ! ;D
trodde det inte var så kul.

ingen bild idag.

är as trött ;)

pusshej :)

Godnatt !
FREDaG imorgon :DDDDDDDd

Av V.P - 12 januari 2011 16:15

   Hejsan ;)

nu sitter jag och lyssnar på musik ur min coola väska ;D

Skit najs <3

nu håller jag på att ladda in bilder från min systemkamera som jag kommer ladda upp här på bloggen ( på mina presenter )

ungefär för en timme sen så ringde Lydia mig och då sjöng Lydia,Nikki och dissa för mig ;*

det va super gulligt tack så jättemycket <3

Älskar er ! :>

här kommer bilderna på mina presenter jag fick:


 Två kort :D

 min tröja <3

  min gula kofta :D

 min hjärt tröja 

   mina mysiga vita strumpor

  mitt spel

min kamera väska

  prenumera på en tidning

  nagellack

  rosa tröja

 gul mössa

  svartvita tights

 min frukost och klubba  

 min väska med musik<3

 en liten bild på mej ;)


Pussheeeeeeej :DD

Av V.P - 12 januari 2011 09:50

HEJSAN :D`
nu är jag TOLV år :DDDDD

kommentera gärna ett grattis ;D

E hemma idag men ska nog gå iskolan i morgon ;)

ikväll ska jag ha släkt kalas ;)

det här fick jag:
200 kr av min gamelmormor och bertil

ett par vita mysiga strumpor av ludde;)
en kamera väska av familjen

en gul mössA  av familjen

en sak som  det  var nåt med en tidning ( kommer inte ihåg vad det hete)av familjen

en gul kofta av familjen

ett rosa tröja av familjen

en tröja från shock av familjen ( ska byta till en storlek större för den var förliten)

en hjärt tröja av ludde

nagellack av ludde

ett spel av familjen

en VÄSKA från shock <3

sen kommer jag få lite till ikväll  av min släkt:D

kommer bilder senare :D


   :D

pussheeej

Av V.P - 11 januari 2011 10:53

hejsan.

idag e jag sjuk . har feber och är förskyld.

38,2 .( feber )

nu kollar jag på beck ;))

den är bra.

FYLLER ÅR IMORGON <3

hoppas man är frisk imorgon :DD

  


pussheeeej ;)


Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards