vp

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

GRATTIS !

Av V.P - 4 mars 2011 20:35

Hejsan :)

Imorgon Fyller lilla söta VIlmis år <3

Jag tycker ni ska gratta den här underbara personen !!!!

Grattis Lilla V.SSSSS i förskott

Just nu lyssnar jag på

just the way you are - Bruno mars .

När jag lyssnar på den här låten så tänker jag på Lydia <3

Jag skulle ju spela en match på söndag men nu fråga min tränare om jag ville spela en match till men ska bara kanske spela

Idag i skolan på klubben spela jag,Frida,Agge och sofia med andra ord.
jag var med Agge och vi vann.

  

Till Vilma som fyller 12 imorgon

  Ritar bilder till Lydia för jag är Snäll och det är kul   Min lill söta Lydia på bilden .     

OMG! Lydia du har inga Händer D: och när blev du Fjortis :(((


Jag tycker jag är duktig på att rita .

UNdra om det är big brother idag .

om det är ska jag kolla på det.

men nu ska jag kolla lite TV.


Pussheeeej
Ps Lydia kommernter gärna mina bilder till dig Ds


 
 
Ingen bild

Nelly

4 mars 2011 22:48

Varför säger du grattis dagen innan på bloggen om du kan göra det den riktiga dagen istället? Man säger liksom grattis i förskott om man inte har nån chans att säga det samma dag.

Och har du ingen bättre musiksmak än så? Istället för skit de spelar på radion? :)

V.P

4 mars 2011 23:15

Jag gillar inte låten.
utan jag la bara upp den för jag inte hade nåt att göra..
Jag ska säga grattis imorgon men skrev det idag för ja ville säga grattis i förskott ;)

 

V.P

5 mars 2011 19:47

Varsågod

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av V.P - 21 december 2011 21:54


Tjena, tänkte svara på frågorna från frågestunden nu ! Från Linnéa ! Heeej VPCP!!! Vem är du kär i gumman?! PUSS HEJ!Svar: Hej, asså jag vet inte om jag e kär i nån utan typ bara gillar nån lite ! <3 Från :))1. Gillaru din klass?2. vem e d...

Av V.P - 19 december 2011 07:53


Tjena !  Idag börjar man tjugo i nio :D yyeye !Men imorgon e de ju julavslutning !    Kinderägg <3Men nu måste jag fixa mig !  så cya ! C: ...

Av V.P - 18 december 2011 22:35


Hellu !Har börjat typ drogat musik nu !hih ! men musik , ja det e så jävla niceeee <3 Idag har jag varit hos mina kusiner och fick min första julklapp detta året c: Nån sak till håret så det typ blir lockit ! men nu ska jag sova, vill v...

Av V.P - 18 december 2011 12:21

Hej !Nu är jag hos min kusin , och många från släkten, chill!DET SNÖ LITE innan ;) YEY !     Jag & min Kusin Linus ;D YEAH !   Jag & min Brosa kan va väldigt fina ibland !  yyeye ! men ha det så brao !  ...

Av V.P - 17 december 2011 22:50


Tjenare !  Nu ska jag kolla film me Lovis & Cajsa, det blir College NAJS ! Snygga, snyggbästavän ! <3 men nu ska vi kollla film , ses ;)  ...

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards