vp

Alla inlägg den 25 april 2011

Av V.P - 25 april 2011 13:01

Först så träffa vi aldrig varandra !
HAHAH men sen blev vi genom blöta .

Vi lyssna på musik ;)

I början när vi blir lite blöta !

När vi börjar bli GENOM BLÖTA <3

När Nelly ska hem och hon blir jätteblöt !



 

Av V.P - 25 april 2011 12:08

Har precis haft vattenkrig me Nelly SKITKUL

Men nu har hon stuckit hem :(

Vi filma me datan och sen fotade vi lite efter :)
så håller på att ladda in filmerna på youtube ;)

Nelly blev lungt blötast !

 

Jag hade min pjamas och Nelly hade sina kläder ;)

Igår så kom hon vid åtta till mig sen så stack vi till bron nära mig och fota och gjorde en film :)

Hon har fler bilder från när vi var ute vid bron !

LUND

PÅSKÄGG SOM JAG FICK I STUGAN

STUGAN! längtar till i sommar för då kommer jag och Nelly gå på kiviksmarknad och vara i stugan

 

Av V.P - 25 april 2011 11:06

HEjsan!
Nu äter jag och Nelly frukost ute och lyssnar på håkan hellström på högsta volym ! ;)

:D <3

Nelly ska strax sticka hem :(

<3

   

Av V.P - 25 april 2011 00:07

Najs ingen skola imon ;)

Nu ska vi sova Nelly sover redan ;))))

HIHIH HAHAH NELLY SOVER PÅ GOLVET ! ;D

VI kollade på Grown ups !
Den var bra och rolig !

Alla får sova så gott !

   Godnatt!

 

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards