vp

Alla inlägg under april 2011

Av V.P - 10 april 2011 11:51

Ska fråga pappa om han kan ladda upp en film på datan så kan jag ladda upp den här på bloggen <3

( från matchen igår )

 

Av V.P - 10 april 2011 11:11

Hejsan !

Igår så mellan alla matcher så sattvi på en gräsmatta och bara chilla och sprang runt !

skitnajs !

Sjukt fint väder var det !

Sen när vi värmde upp så var det två killar som stod och kollade på oss när vi värmde upp..!

Men strax ska jag duscha och fixa mig ska bort vid ett till min moster som fyller år !

Har precis också bakat ett ....kladkaka !
Mums !

vi fick ett hemligt recept av en Tjej som heter sandra vi fick det i trean av henne !

det var så att halva vår klass var på slöjd och vår slöjd lärare var sjuk så vi fick stanna i klassrummet med Sandra och då skrev hon upp ett recept på tavlan och vi skrev av sen när om andra kom så sudda vi bort det från tavlan. hhihiihihhhii.

Vi bestämmde också att vi inte skulle vissa receptet för dom !

När jag gör mål!

När vi hade vunnit B-Semifinalen !

Sen fota jag clara och Hanna :)

 Ebbis och Jag

När vi vann B-FINALEN <3

Mini bokal!

<3

LAGET (L)

 


Av V.P - 9 april 2011 22:26

tjena!

Precis kommit hem från cupen är jättetrött och är superhungrig..

VI VANN HELA B-SLUTSPEL!
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

H43 mötte Pandora i A-FINAL och undra vem som vann...

Först mötte vi H65 och då blev det lika.
Sen efter typ 2 timmar så spela vi mot Pandora !

Dom vann med en boll i sista sekunden :/

sen så var det länge tills vi skulle spela igen .

Och vi mötte P99 H43 ( två i min klass spela där )

Tydligen så vann vi över dom! :)
Men dom var duktiga !

Sen sista matchen i gruppspelet och då mötte vi dalhem och det blev lika !

Vi kom direkt till semifinal !

Sen åkte vi till en annan hall och spelade.

Då mötte vi hässleholm och vann med 1 boll typ!

sen finalen mötte vi Hästö och  vann med 12 -4 tror jag det var !

vi Jublade mycket och fick en liten bokal !

sen nu är jag hemma !

MY DAY!

Jag lovar att det kommer bilder imorgon från matchen !

Nu ska jag äta.

Imorgon ska jag till min moster hon fyller år !

Ska nog sova efter jag har ätit !

Bild från lundaspelen !

Godnatt !

 

Av V.P - 9 april 2011 10:17

Hejsan !

Nu är jag fixad och klar !
ska sticka till samlingen nu !

:)

 

Av V.P - 9 april 2011 09:30

Hejsan!

Vaknade för en halvtimme sen .

Är lite förskyld :(((((((((((((((((((((((((((

Jag kollar på ett program  på TV!

vet inte riktigt vad det heter.

Ska samlas om exat en timme !

Det ska bli kul med CUP! :D

Såhär blev mitt hår :

LOCKIGT <3

Nu ska jag strax äta frukost!

       



Av V.P - 8 april 2011 23:44

Det gick inte att ladda upp bilderna på Nelly och mig så för ladda upp dom fina bilder någon annan gång !

Nu ska jag kolla Lydias och nikkis bloggar och såvidare !

Girls camp = Man Längtar :*

Det verkar superkul!

PEACE !

   HELLO!

Läsa  = NU !

Godnatt !

Sov så gött allihop.

    

Av V.P - 8 april 2011 23:14

Hejsan !

Kom hem för ungefär 45 minuter sen .

Har duschat och mamma har gjort inbakade flätor på mig :)

Hehehe tog en bild från google... var för mörkt och svårt att fota med webbkamera !

Ska läsa i kanske några minuter sen släcka och sova.

Ska upp kl. 9.05 imorgon!
Har satt alarm på min mobil då ! ;)

SMile !

Godnatt.

 

Av V.P - 8 april 2011 20:44

Helllooo!
glömde säga att jag har anmält mig till girls camp .

Pappa gjorde det åt mig vid 8 på morgonen ;))))))))

BRA !

SÅG SNYGG!

SÅN SNYGGING
      

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards