vp

Alla inlägg under maj 2011

Av V.P - 21 maj 2011 09:58

Hejsan alla läsare (:
Precis vaknat, vakna ocks kl 7.33 -.-

Det var en tjej som sökte krister .

VAFAN JAG E INTE KRISTER.

hm, det har hänt många gånger och en gång häde det mitt i natten kl 2 - 3 typ  -.-

menmen, idag ska jag spela handboll på stortorget kl 15.00 (:

Beachhandboll .

sen efter 3 timmar är vi döda .

hehehe.

JORDEN GÅR UNDER ? :000000

? :0000000000000000000000000

men om inte jorden går under så ska familjen till våra kusiner .

och om den skulle göra det så dör vi nog i en bil...

men jag tror inte på det !!

 

Av V.P - 20 maj 2011 23:26

Tjena !
Idag har jag varit med Agnes,Vilma,Sofia,Vita och Ebba (:

Först var det bara jag,Ebba och Vilma.

Senare fråga vi Vita och Agnes om om ville va med oss , Sofia åt.

sen gick Agnes och Vilma hem och jag,Sofia och Vita hade vattenballonger,.

Hm, Jag bev lungt blötast, HAHAHA , det såg ut som jag hade kissat på mig :S

Vi kasta på Ebbas syster och hennes två kompisar när dom cykla.

Hihihi !

Idag har jag nog haft både otur och tur (:

Det hände en rolig sak ( nån skrev en sak på sms )

som gjorde mig GLAD !


Lydia sa att hon redigera hennes bilder där och då testa jag det nu (:
ihhiiihih !

 

Av V.P - 20 maj 2011 22:30

Hejsan !

Fått en Fanbild av Mankwu / Lydia (L)

Den var jättefin ! C:

Tack så mycket (L)
Om ni vill skicka en Bild till mig skicka till :
vi.lma@live.se

 

Av V.P - 20 maj 2011 07:37

Tjena !

Nu kollar jag big brothr och Martins fisk dog och Martin gråter :00000

dom har ett akvarium så hade Martin valt en fisk som var hand !
Stackars Martin !

Sticker till skolan sen !
Vet inte vad jag ska göra efter skolan .

 


Av V.P - 19 maj 2011 23:22

Hejsan !

har inte bloggar idag för har varit på träning sen plugga sen kolla lite när Ludde träna sen hem och äta och sist plugga ):

Nu bloggar jag på pappas iphone, snodde den från han ! hihihihihihihihhihihiihhii

Ni får sova så gott !

 Godnatt

PUSSHEJ ^^

Av V.P - 19 maj 2011 07:35

Hejsan !

sticker till skolan om ungefär 25 - 30 min.. :(

Efter skolan är det träning!

Ja, en bild ...

 

Av V.P - 18 maj 2011 22:43

Godnatt !


Blir bilden för jag älskar den <3

 

Av V.P - 18 maj 2011 21:50

Tjena !
Idag så var jag med Nelly .

Vi badade (:
När vi hoppa studsmatta så prata vi med Ebba,Frida,Sofia och Agnes !
Nelly o Frida bor nästan grannar ett hus i mellan .

så sa dom om jag kunde komma till en park som låg precis bredvid ( dom hade grindar ditt )
När jag kom ditt så kunde dom inte komma ut så jag gick in ditt, och det var 18 grader i Fridas pool. jag hoppa i och simma fram och till baka , det var kallt. i Nellys pool var det 30 grader typ. och så fråga dom om jag kunde fråga Nelly om dom fick bada lite i Nellys pool . Jag fråga och dom bada en liten stund med oss sen så skulle vi passa Nellys lillebror (:

så dom gick till Frida igen.

Sen baka jag och Nelly kladmuffins ((((:

Nu e jag Hemma och kollar baksmällan :)

LUGI ! (L)

 

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards