vp

Alla inlägg under maj 2011

Av V.P - 25 maj 2011 19:02

Hejsan !
Nu har jag precis ätit, innan träna jag beachhandboll sen efter jogga jag med Lydia (:

Nu chattar jag med en person och den personen har en kompis som heter Greta!

  SOLGLASÖGON :D

 


Av V.P - 25 maj 2011 07:49

Hejsan !

Nu ska jag strax cykla till Skolan (:

ska träffa Sofia Rydh kvart över åtta vid skåpen <3

Dagens outfit:

   

Tröja : Monki

Byxor : H&M
Klocka : Pavment

sen lite armband också (:

 

Av V.P - 24 maj 2011 21:55

Hejsan !

nu har bella stuckit hem ):

jag ska duscha nu och sen sova.

Imorgon kommer Sofia Rydh (L)

Sofia & Agnes (:
 

Av V.P - 24 maj 2011 18:47

Tjenare !
Nu är Bella här och innan var vi ute och kolla när några i vår klass träna.

Men dom träna inte alls mycket utan det börja åska,regna och HAGLA :0

våra kakor blev blöta .

Nu vet vi inte vad vi ska göra :(

BELLA (L)

 


Av V.P - 24 maj 2011 07:32

Godmorgon !
Nu ska jag äta frukost och jag skypar med Nelly just nu (L)

sen cyklar jag till skolan !

hm   

Jag kanske dansar.   

   

Av V.P - 23 maj 2011 22:18

Hejsan !
Idag var jag och Kolla på kalvin knatet med Agnes,Sofia och Frida.

Vi fota och heja .

Imorgon ska jag va med Bella ( hoppar över träningen en gång ) :D

Det ska bli najs.

Sen på Onsdag ska Sofia Rydh komma (L)
YEEEY !

Innan vi skulle hem så sa en tjej såhär:
Hon : Jag har kollat din blogg-
Jag : visst är den bra ! :D
Hon : hihiihhihi (Skrattar )
Jag blir sur för hon inte säger att min blogg e bra :(
HAHHAHAH <3

men nu ska jag duscha .

Bidler från idag :

KALVIN (LLL)

Agnes ville att jag skulle lägga upp den här......

YEY

Jag,Sofia och Agnes (L)

HELLO KITTY OCH CHOKLADBOLL <3

Godnatt !

 



Av V.P - 23 maj 2011 07:20

Godmorgon !
Nu ska jag äta frukost och fixa mig.

Idag skola :(

så fina vi är (:

 

Av V.P - 22 maj 2011 22:40

FRAM NÅGONGÅNG !

 

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards