vp

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av V.P - 18 maj 2011 22:43

Godnatt !


Blir bilden för jag älskar den <3

 

Av V.P - 18 maj 2011 21:50

Tjena !
Idag så var jag med Nelly .

Vi badade (:
När vi hoppa studsmatta så prata vi med Ebba,Frida,Sofia och Agnes !
Nelly o Frida bor nästan grannar ett hus i mellan .

så sa dom om jag kunde komma till en park som låg precis bredvid ( dom hade grindar ditt )
När jag kom ditt så kunde dom inte komma ut så jag gick in ditt, och det var 18 grader i Fridas pool. jag hoppa i och simma fram och till baka , det var kallt. i Nellys pool var det 30 grader typ. och så fråga dom om jag kunde fråga Nelly om dom fick bada lite i Nellys pool . Jag fråga och dom bada en liten stund med oss sen så skulle vi passa Nellys lillebror (:

så dom gick till Frida igen.

Sen baka jag och Nelly kladmuffins ((((:

Nu e jag Hemma och kollar baksmällan :)

LUGI ! (L)

 

Av V.P - 18 maj 2011 15:51

Nu sitter jag hemma hos Nelly (:
Vi ska bada nu <3

Snabbspolning ?



 


Av V.P - 18 maj 2011 07:38

Hej!
Duschat precis & det är jättekallt ! :(
Vi har ingen värme i huset -.- :(

När jag sitter här i soffan  så har jag gåshud ....

JAG FRYSER :(

Sen så kan vi inte gå in genom vår dörr utan vi måste gå runt om till vår altan -.- !

Om vi inte hade haft en dörr vid altanen så hade vi nog varit ute stängda -.-  :(

Julbild !

 

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards