vp

Alla inlägg under maj 2011

Av V.P - 7 maj 2011 09:31

Hejsan !

vakna av ett sms för en halvtimme sen men hitta inte mobilen !

jag leta kanske i 10 minuter och jag ringde den så lå den bakom min säng -.-

strax ska vi gratta mamma men hon är redan vaken av att hem telefonen ringde ! ;)

Idag vet jag faktiskit inte vad vi ska göra , hoppas glassfabriken !!

Jo, jag ska också fota idag !

Fick ett önskemål av Nelly om jag kunde läggA ut många bilder idag och skriva mycket ;)
och det ska väl kunna gå ;)

Min lugg................

jag har inga fler bra bilder ! ):

 

Av V.P - 7 maj 2011 01:56

Jag som skulle göra en hämnd !
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

HENNES LÖSENORD <3
Har hon bytt. !

Fick tipset av Lydia så testa att göra en gång . ;D

 


Av V.P - 7 maj 2011 01:27

Hejsan!

Nu så kommenterar vp andra bloggar ochg ja blanblabla!  

Hon vet inte att jag gästbloggarihemlighet så säg inte det till henne!  

hehe....Iaf! Ni ska veta att Vilma har en jätte bra och rolig blogg,

så kommentera nu ochj visa att ni bryr er!!  

Idag har Vilmas bror (Ludde) fyllt år!

& imorgon fyller hennes mamma år!

Så Grattis Vps familj   

hihihihi....nu ska jag låta vps blogg vara ocgh sluta busa..

...Hon kommer hämnas jag lovar!

Ska jag kanske byta lösenord på min blogg ? ;)    

Hejdå!

//Lydia

 

VP OCH JAG :D

Av V.P - 6 maj 2011 23:47

Tjena .

Imorgon fyller min mamma år !

Jag vill sticka till malmö och äta glass på glassfabriken imorgon <3

pappa sa att det fanns jättemånga olika smaker !

Just nu chattar jag med Lydia <3

 

Av V.P - 6 maj 2011 21:29

Tjena !

nu så sitter jag i en fotölj och bloggar ;)

jag ska nog köpa en one piece.

tror jag ska köpa i malmö :)

 

Nu ska vi typ köra nån tävling .

 


Av V.P - 6 maj 2011 18:03

Hejsan !
GRATTIS KÄRE BROR <3

17 - år !

Nu sitter jag och väntar på tills gästerna kommer ;)

Idag blev jag klar med min justin bieber pärlpatta <33

KOMMER BILD IMORGON !
för det kommer folk nu ;)

såhär ser jag ut !

 

Av V.P - 5 maj 2011 22:18

Nu ska jag sova.

Big brother på tv nu.

är trött och orkar inte duscha men vill endå...

heheh.

vet inte riktigt när vi ska gratta ludde imorgon ;)

SOMMAR

Godnatt!

 

Av V.P - 5 maj 2011 20:10

Hejsan !

Precis kommit hem från Nova Lund.

köpte present till mamma och Ludde.

Ludde fyller år imorgon och mamma på lördag! ;)

Mamma fick en bra födelsedagspresent år 1994 en dag innan hennes fördelsedag !

Jag hitta en snygg keps som jag nog ska köpa ! ;)

Den !

Måste köpa i en stor storlek bara för ludde ska kunna använda den !   

 

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards