vp

Alla inlägg den 24 december 2010

Av V.P - 24 december 2010 23:45

Tjabba ;)

Ett år till julafton :(

våran släkt gick hem för en halvtimme sen ungerfär.

tomten kom mellan halv 7 - 7  sen läste jag och Ludde upp paketen under granen :D
sen öppnade vi paketen i en speciell ordning ;)
det här fick jag:
300 kr på sf av farmor och farfar

en lugioverrall med mitt namn av mamma och pappa

13 choklad kalendrar av Nelly

2 ansiktsmasker av Nelly

en sparbössa ( en gris som är vit med röda prickar ) av farmor och farfar
en bild på Dino ( en hund ) av Dino

natt på muset 2 av Dino

eclipse örngott  av mamma,ludde och pappa

gråa racksockar av mamma och pappa tror jag

en mus som ligger i en säng ( en prydnad ) av farmor

En gul klocka av ludde  

  Kanske byta till rosa

Och sist men inte minst
EN SYSTEMKAMERA<3

 Canon 1000D

 

Tack för alla presenter

Av V.P - 24 december 2010 13:54

Tjenixen :)
Varit hos NElly i en timme och fick en JUlklapp av henne och hon fick en av mig <3

Får inte öppna den för ikväll D:

hur jag ser ut idag :


   JAG :0 Röda naglar & me   RANDIG :D




PUsshej <3  




Av V.P - 24 december 2010 09:38

God Jul Alla Läsare <3

Hoppas ni får en underbar jul :)

LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR !!!!!

 

24 DECEMBER :)))))))))))))))

KOMMENTERA   

 

TOMTEN :DDDDDDDDDDDDD <3

 

 

Pusshej   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjeeenaaa stekare!
jag heter cheeyen och jag är 12 år och jag kallas V.P......kolla bloggen och droppa en kommentar

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att den är bra när Nelly bloggar och lägger upp hennes bilder på oss? :D
 Hon borde göra ett inlägg varje dag!
 Nej, det är mycket bättre när du bloggar
 Hon borde göra det ibland :P

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards